تماس فوری
پیام از طریق واتساپ
منو
تحصیل در مالزی تخصص ماست، STUDYKL با دو دهه تجربه
وبسایت studykl.com با پشتیبانی هلدینگ شریف با دو دهه تجربه، راهنمای شما برای تحصیل در مالزی می باشد.
تسهیل برنامه MM2H، فرصتی برای بخش املاک و مستغلات

تسهیل برنامه MM2H، فرصتی برای بخش املاک و مستغلات

تسهیل برنامه MM2H؛ فرصتی برای بخش املاک و مستغلات! خبری است که به تازگی منتشر شده است. شما را به مطالعه این خبر مهم دعوت می‌کنیم…

تسهیل برنامه مالزی خانه دوم من؛ فرصتی برای بخش املاک و مستغلات

پتالینگ جایا: تسهیل در برنامه مالزی خانه دوم من (MM2H) با تغییراتی که در معیارهای صلاحیت و حداقل شرایط مالی مورد نیاز به منظور جذب گروه بزرگی از افراد خارجی صورت گرفته است، می‌تواند بخش املاک و مستغلات را تا حد زیادی تقویت کند. 

پروفسور جفری ویلیامز، اقتصاددان و رئیس بخش تحقیقات و نوآوری در دانشگاه علم و فناوری مالزی تایید کرده است که طرح اصلاح شدهٔ MM2H بهتر از نسخه قبلی است. او گفت: افرادی که کمتر از نیمی از سال را ساکن یک کشور باشند، هیچ مالیاتی پرداخت نمی‌کنند! بنابراین اگر شما بتوانید در طول سال در 3 مکان اقامت داشته باشید، یک سوم اقامت را در هر کدام دارید و هیچ مالیاتی پرداخت نمی‌کنید. 

جمعه گذشته، وزارت گردشگری، هنر و فرهنگ مالزی از یک نسخهٔ بازنگری شده از برنامه MM2H رونمایی کرد که یک ساختار سه سطحی را همراه با الزامات مالی به روز شده معرفی کرد. این دستورالعمل بازنگری شده تغییراتی را در معیارهای واجدین شرایط نیز به همراه دارد.

دولت مالزی حداقل سن مورد نیاز برای شرکت در برنامه را از 35 سال به 30 سال کاهش داده است، تا دسترسی افرادی که قصد دارند مالزی را به عنوان خانه دوم خود انتخاب کنند، گسترش یابد. یکی از اقداماتی که با هدف ساده سازی و تقویت فرایند درخواست این برنامه انجام شده این است که از این به بعد فقط درخواست‌های MM2H ای پذیرفته می‌شوند که از طریق نمایندگان مجازی که مورد تایید وزارتخانه تحت قانون صنعت گردشگری 1992 هستند، انجام شده باشد.

تغییرات قابل توجه دیگر به گسترش دامنه وابستگان واجد شرایط مربوط می‌شود. در حال حاضر واجدین شرایط می‌توانند فرزندان بین 31 تا 34 ساله خود را که نه در مالزی استخدام شده‌اند و نه ازدواج کرده‌اند با خود به همراه ببرند. والدین و پدر و مادر همسر نیز اکنون به عنوان وابستگان واجد شرایط در نظر گرفته می‌شوند.

همچنین موسسه تحقیقاتی TA پیشنهاد کرده است که دولت باید شرط حداقل درآمد ماهانه 40000 رینگیت که در سال 2021 اعلام شده بود را حذف کند تا جذابیت برنامه MM2H افزایش یابد. در صورتی که دولت تصمیم به اعمال دوباره این شرط بگیرد، پیشنهاد می‌شود که حداقل درآمد به 10000 رینگیت در ماه کاهش یابد.

اخذ اقامت و ویزای مالزی با STUDYKL

STUDYKL با دو دهه تجربه بهترین حامی و راهنمای شما برای:

  • تحصیل در مالزی
  • اخذ انواع ویزای مالزی اعم از ویزای دانش آموزی، دانشجویی، ویزای 5 ساله و ویزای همراه 
  • مشاوره رایگان در خصوص تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های مالزی و همچنین روش مناسب برای اخذ اقامت مالزی
  • و تمام امور مربوط به تحصیل، ویزا و مهاجرت به این کشور

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

برای تماس کلیک کنید۲۲۸۴۳۱۶۰ – ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *